Polub ZNTKM

© & Designed by kamilprzem 2012. All Rights Reserved. Obsługiwane przez usługę Blogger.
26.02.2014
No i mój wrodzony brak cierpliwości zawiódł mnie po raz kolejny. Już Jelcz był prawie gotowy a tu jedną rzeczą zawaliłem końcowy efekt przez co karoseria nadawała się do kosza.

Nie udało mi się bez większych błędów zrobić karoserii i przez przypadek skleiłem obie połówki w taki sposób, że nie schodziły się całkowicie ze sobą. No cóż – zdarza się. Postanowiłem jednak zrobić ją od nowa – na szczęście chociaż podwozia nie trzeba robić jeszcze raz ;) Tym razem boczne ściany będą sklejane oddzielnie, żeby zniwelować ewentualne straty, gdybym znów przez przypadek zawalił jedną stronę.
Przy okazji kilka detali wewnątrz będzie poprawionych. Póki co, ściana boczna wyszła 100 razy lepiej, niż pierwotnie.